بازیها تقریباً مجبور هستند در عصر امروزی جهان باز باشند، حتی زمانی که نیازی به آنها نیست و این برای بسیاری از بزرگترین نسخههای AAA صدق می کند. بنابراین، زمانی که BioWare در اوایل سال تایید کرد که بازی Dragon Age: The Veilguard در مقابل یک رویکرد مبتنی بر ماموریت را در پیش خواهد گرفت، شگفتانگیز بود.
با این حال، این بدان معنا نیست که کسانی که از کاوش در بازی ها لذت می برند، گرسنه خواهند ماند. در یک پرسش و پاسخ اخیر دیسکورد (که توسط shinobi602@ در توییتر خلاصه و گردآوری شده است)، توسعهدهنده فاش کرد که اگرچه ماموریتهای مرتبط با داستان اصلی تا حد زیادی خطی و دست ساز خواهند بود، اما خارج از ماموریتها، بازیکنان همچنان این فرصت را خواهند داشت که آزادانه به کاوش یک تعدادی از محیط های بزرگ و باز، از جمله جنگل آرلاتان، تالاب هاسبرگ و غیره.
این که این محیطها چقدر بزرگ خواهند بود باید دید، اما روی کاغذ، به نظر میرسد که بازی Dragon Age: The Veilguard در حال ایجاد تعادل مناسب است. امیدواریم این چیزی است که بتوانیم در بازی نیز تجربه کنیم.
در همان Discord Q&A، استودیو BioWare همچنین جزئیات جدیدی را در مورد سیستم چرخدنده بازی و سفارشیسازی UI، از جمله موارد دیگر، فاش کرد. اطلاعات بیشتر در مورد آن را از طریق اینجا بخوانید.
بازی Dragon Age: The Veilguard در ۳۱ اکتبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.