استودیو Cloud Chamber، شرکتی که وظیفه دارد سری افسانه ای BioShock را توسعه دهد، اکنون در حال افزایش کارکنان بوده و به دنبال کارکنان بیشتر در ۳۰ موقعیت است. کار بر روی جانشین BioShock بیش از یک دهه بوده که متوقف شده و کار در استودیوهای توسعه متعدد متوقف شده و شروع به کار کرده است.
در لینکدین، جف اسپون هاور، طراح ارشد سینما، با توسعه دهندگان علاقه مند تماس گرفت و موقعیت های باز موجود را برجسته کرد. Cloud Chamber در مونترال، کانادا مستقر است، اما برای کارگران از راه دور باز است. Eurogamer اشاره میکند که بسیاری از نقشها شامل انیمیشن، سینمایی، مهندسی و روایت میشوند، که نشان میدهد بازی هنوز راهی برای خروج است. ما این مکاشفه را کاملاً شگفتانگیز مییابیم. 2K تقریباً پنج سال پیش تشکیل Cloud Chamber را اعلام کرد و ما انتظار داشتیم در آینده ای نه چندان دور آن را ببینیم.
اینطور نیست که یک مسابقه یا هر چیز دیگری باشد. با این حال، خالق BioShock، کن لوین، Ghost Story Games، در حال نمایش گیم پلی برای نسخه بعدی بسیار جاه طلبانه خود، Judas است که در حال حاضر برای عرضه تا مارس ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.
آخرین موردی که در سری BioShock شنیدیم این بود که طبق گزارش ها در قطب جنوب اتفاق می افتد و همزمان با دو بازی اول این سری که در سال ۲۰۲۱ بازمی گردد، اتفاق می افتد.