پس از رونمایی رسمی Kingdom Come Deliverance 2، IGN توانست با Tobias Stolz-Zwilling (مدیر روابط عمومی Warhorse Studios) صحبت کند تا جزئیات بیشتری در مورد دنباله اکشن RPG تازه اعلام شده به دست آورد.
برای شروع، در حالی که سیستم مبارزه اول شخص همچنان به سمت واقع گرایی متمایل است، توسعه دهندگان تغییراتی را برای دسترسی بیشتر به آن در بازی Kingdom Come Deliverance 2 اعمال کرده اند.
مهم است که بگوییم که ما به آنچه KCD و آنچه Warhorse مخفف آن است وفادار می مانیم، و این تلاش می کند نبرد واقعی قرون وسطی را به تصویر بکشد. همانطور که گفته شد، ما تغییراتی را در سیستم مبارزه ایجاد کردیم و سعی کردیم در عین حال که احساس واقعی در چهره شما را حفظ می کنید، دسترسی بیشتری به آن داشته باشیم. ما میخواهیم که نبرد سخت و سنگین باشد اما در عین حال به راحتی قابل تحمل باشد. شما باید وزن سلاح خود را احساس کنید و هر ضربه ای که به زمین می خورید. به عنوان مثال، اگر گرز را انتخاب کنید، می توانید بدون فکر کردن به ترفندها و ترکیبات، از خطوط دشمن عبور کنید. با این حال، اگر واقعاً میخواهید به عمق سیستم بروید، همه نکات را یاد بگیرید، در این صورت یک شمشیر بلند سلاح انتخابی شما خواهد بود که رویکرد پیچیدهتری را ارائه میدهد.
Stolz-Zwilling همچنین در مورد بازی Kingdom Come Deliverance 2 که CryEngine را حفظ می کند، به نفع موتور بسیار محبوب Unreal Engine 5 اظهار نظر کرد.
پاسخ آسان این است که ما با CryEngine ماندیم زیرا تمام خطوط لوله داخلی ما در اطراف آن ساخته شده اند. و من مطمئن هستم که هر توسعهدهندهای روی زمین از موتوری که از آن استفاده میکند ناراضی است و رویای چیز دیگری را در سر دارد – این روش طبیعی همه چیز است. با این حال، حتی در روزهای اولیه توسعه KCD I، ما قبلاً CryEngine را به شدت تنظیم کرده بودیم تا با نیازهای خود مطابقت داشته باشد و امروز نیز همین کار را انجام می دهیم. من مطمئن هستم که بسیار متفاوت از آن چیزی است که می توان آن را “موتور کرایه” نامید، و با این حال، ما از داشتن آن خوشحالیم – آن چیزی که ما نیاز داریم و با صداقت کامل انجام می دهد. اگر به اولین KCD نگاه کنید، من قویاً معتقدم که بازی از نظر بصری بسیار خوب پیر شد؛ به لطف موتور.
در نهایت، مدیر روابط عمومی در مورد نکات و نکاتی که بازیکنان جهانی بسیار واکنش پذیر در Kingdom Come Deliverance 2 پیدا خواهند کرد، صحبت کرد.
ما هیچ NPC را به طور جادویی پشت سر شما تولید نمی کنیم. بنابراین اگر NPC شما را در حال ارتکاب جرم ببیند، یا مستقیماً با شما می جنگد (بسته به آمار آنها، آمار شما، ظاهر شما، شهرت شما – همانطور که می توانید تعداد زیادی از عناصر RPG را در آنجا ببینید) یا NPC اجرا خواهد شد. خاموش، با نزدیکترین نگهبان تماس بگیرید که سعی می کند شما را بگیرد.
اگر تا زمان رسیدن نگهبان از بین رفته باشید، NPC های منطقه نسبت به قبل هوشیارتر خواهند بود و بررسی مهارت ممکن است سخت تر شود. اما این به هر دو صورت پیش می رود. اگر با یک سلاح خونین در کنار قربانی بیچاره ایستاده اید، ممکن است جنایت را به شما مرتبط کنند. به طور کلی، جهان باید برخوردهای تصادفی بیشتری ارائه دهد، یا افرادی که چیزی بر سر شما فریاد می زنند. شما اکنون می توانید حتی در یک حالت چت جدید (دکمه ای را برای پاسخ سریع انتخاب کنید) پاسخی سریع بدهید که به شما امکان می دهد با دنیای KCD تعامل داشته باشید. روشی طبیعی تر بدون قفل کردن شما در صفحه دیالوگ.
این دنباله در سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری S|X منتشر خواهد شد. گفته می شود که دو برابر بزرگتر است و دارای دو نقشه است که هر کدام به اندازه نقشه نمایش داده شده در بازی اصلی است. خط داستان تاریکتر و عمیقتر توصیف شده است، و نه حماسی. هنری اسکالیتز در پس زمینه کوتنبرگ، شهری بزرگ و پرجمعیت قرون وسطایی که در داستان محوری خواهد بود، با پادشاه مجارستان روبرو خواهد شد.