شرکت سونی در سال های گذشته بود که بازی انحصاری پلی استیشن The Last Of Us Part 2 را معرفی و در دسترس بازیکنان قرار داد.
در طول سالها بارها دیدهایم که بازیها میتوانند تغییرات بسیار شدیدی را در طول توسعه ایجاد کنند، و گاهی اوقات در طول زمان به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل میشوند. شما هرگز نمی دانید که یک بازی در مراحل اولیه توسعه چگونه به نظر می رسید، و The Last of Us Part 2 نمونه فوق العاده ای از آن است، زیرا فاش شده است که نیل دراکمن در ابتدا ایده هایی برای تبدیل شدن به یک عنوان بزرگ جهان باز داشت.
این اطلاعات در مستند اخیراً منتشر شده The Last of Us Part 2 در یوتیوب حذف شده است که به طرفداران Naughty Dog نگاهی عمیق به نحوه ساخت دنباله توسط سازنده و چالش هایی که تیم بر آن غلبه کرده است می دهد. در دقیقه ۱۷ و ۴۵ ثانیه، چند نفر از توسعه دهندگان توضیح می دهند که نیل دراکمن در مورد ساخت The Last of Us Part 2 تا حد امکان متفاوت از بازی اصلی “بسیار جاه طلب” بود.
برای انجام این کار، Naughty Dog ظاهراً از Bloodborne الهام گرفته است، مخصوصاً مبارزه با تنومند گوشتی بازی و جهان دائماً در حال گسترش. طبق گفته این توسعه دهندگان، برای چهار تا پنج ماه اول توسعه، The Last of Us Part 2 یک عنوان جهان باز الهام گرفته شده از Bloodborne بود که تمرکز خالصی روی مبارزات سرد داشت.
آنها در ادامه توضیح میدهند که ساختار چیدمان Bloodborne نیز تأثیر بسیار زیادی بر توسعه اولیه داشته است، زیرا توسعهدهندگان در Naughty Dog «تسلط بر سراسر جهان» و آن احساس آشنایی که هنگام بازی به شما دست میدهد را تحسین میکنند. بدیهی است که بسیاری از این ایدهها پاسخ داده شدند و طراحی جهان باز با داستان The Last of Us Part 2 مطابقت نداشت، اگرچه هنوز میتوانید عناصر طراحی اولیه را در محصول نهایی مشاهده کنید.
تعجب آور نیست که Bloodborne به این ترتیب The Last of Us Part 2 را تحت تأثیر قرار داد، زیرا مسلماً یکی از معدود عناوین نسلی بود که در آن زمان بر روی PS4 عرضه شد. Bloodborne و Dark Souls از زمان راهاندازی صدها، اگر نگوییم هزاران بازی، الهامبخش بودهاند، و بنابراین یک بازی معتبر پلیاستیشن که از دیگری الهام میگیرد، نباید چندان تعجبآور باشد. حالا، اگر Bloodborne بتواند از The Last of Us الهام بگیرد و در نهایت یک ریمستر به ما بدهد، عالی خواهد بود.
The Last of Us Part 2 که از Bloodborne الهام گرفته شده بود حتی بزرگترین بمبی نبود که در طول کل مستند پرتاب شد. این افتخار نصیب دراکمن میشود، که درست در پایان ادعا کرد که احساس میکند داستان The Last of Us احتمالاً «فصل دیگری» دارد، که به همان اندازه به تایید The Last of Us Part 3 نزدیک است.