بازی Grand Theft Auto 6 قرار است انیمیشنهای متنوعتر و واقعیتری را در مقایسه با فیلمهای قبلی این سری ارائه کند، با قضاوت از سیستم انیمیشن منحصربهفردی که بازی استفاده میکند.
کاربر GTA6 subreddit Tobbelobben ساعاتی پیش پتنت ثبت شده توسط Take-Two Interactive، شرکت مادر Rockstar Games را با مطالعه اطلاعات لو رفته در سال گذشته کشف کرد که جزئیات یک سیستم انیمیشن منحصر به فرد را شامل می شود که دارای کتابخانه ای از بلوک های ساختمانی کوچک برای حرکات شخصیت است. ترکیبی از روش های مختلف برای ایجاد طیف گسترده ای از انیمیشن ها، که منجر به انیمیشن های متنوع تر و واقعی تر می شود.
تعداد گونه های ممکن برای ساده ترین انیمیشن ها، مانند پیاده روی، بسیار زیاد است، زیرا انیمیشن ها به طور طبیعی با شرایط آب و هوایی مختلف و غیره تغییر می کنند. بهترین چیز در مورد این سیستم، که کاربر تاکید میکند حتی در بیلد فاش شده نیز مورد استفاده قرار میگرفت، این است که برای NPCها نیز استفاده میشود و به طور بالقوه Grand Theft Auto 6 را به یکی از همهجانبهترین بازیهای جهان باز تبدیل میکند.
اطلاعات بسیار کمی در مورد Grand Theft Auto 6 به جز اینکه در حال توسعه است، وجود دارد. طبق گزارش قبلی، جهش بصری ورودی بعدی این سری از شکاف بین Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V که قابل توجه بود، فراتر خواهد رفت.
Grand Theft Auto 6 در تاریخ انتشاری که هنوز تأیید نشده است راه اندازی می شود، اگرچه پیشنهاد شده است که حداکثر تا مارس ۲۰۲۵ منتشر شود.