استیگ آسموسن که به عنوان کارگردان بازی در هر دو بازی Star Wars Jedi و قبل از آن برای کارش در سه گانه اصلی God of War شناخته می شود، Respawn Entertainment را ترک کرده است.
این خبر ساعاتی پیش توسط بلومبرگ منتشر شد و همچنین بیانیه کوتاه زیر را از یکی از نمایندگان الکترونیک آرتز مخابره کرد.
پس از تفکر و بررسی دقیق، استیگ آسموسن تصمیم گرفته است که Respawn را برای دنبال کردن ماجراهای دیگری ترک کند و ما برای او آرزوی موفقیت داریم. رهبران کهنه کار Respawn در ادامه کار خود در Star Wars Jedi: Survivor، تیم را راهنمایی خواهند کرد.
Respawn Entertainment به دلیل میراث بنیانگذاران Call of Duty و دو بازی اول Titanfall، سابقه ساخت بازی های شوتر را داشت. با این حال، آنها Stig Asmussen را به طور خاص برای گسترش در ژانر اکشن/ماجراجویی به خدمت گرفتند و بازی Star Wars Jedi بسیار موفق بود.
اولین مورد به دلیل کمک به موضع جدید Electronic Arts در مورد بازیهای تک نفره، باعث شد تا بازی آینده Dragon Age هر گونه عناصر سرویس زنده را کنار بگذارد. از ژوئن ۲۰۲۱، بیش از ۲۰ میلیون بازیکن بین خرید و خدمات اشتراک ثبت کرده بود.
Star Wars Jedi Fallen Order به قدری موفق بود که Respawn بلافاصله شروع به ساخت دنباله کرد، که در اوایل امسال، تنها سه سال و نیم پس از اولین قسمت، شروع به کار کرد.
Survivor همچنین به خوبی بررسی کرد (علیرغم برخی از مشکلات عملکردی که هنوز از طریق بهروزرسانیها برطرف میشوند)، امتیاز ۸.۳ از ۱۰ را در اینجا در Wccftech کسب کرد.
در حالی که Star Wars Jedi: Fallen Order زمانی که برای اولین بار منتشر شد یک سفر غافلگیرکننده بود، مدت زمانی که جدا از هم سپری شده بود ماجراجویی کال کسیس را کمتر لذت بخش نکرده است. چارچوبی مشابه در مناطق ناآشنا کمک میکند تا Star Wars: Jedi: Survivor را به عنوان دنبالهای با کیفیت برای نسخه اصلی معرفی کنیم. Jedi: Survivor هنوز هم در مقایسه با بازی قبلی آن را ایمن بازی می کند. شاید دادن امتیاز کامل به آن برای فردیت آن دشوار باشد، اما در مقایسه با نسخه قبلی که روی زمان کال به عنوان یک جدی پاداوان تمرکز داشت، هر عنوان میتواند بر اساس شایستگیهای خودش باشد، و Jedi: Survivor بخش زیادی از تجربه را در حین پیشبرد آن بهبود میبخشد. روایت همیشه رو به جلو در سفر Cal Kestis به Tanalorr.
همچنین حداقل در بریتانیا بیش از نسخه اصلی فروخت، اگرچه EA هنوز هیچ نقطه عطفی در فروش ارائه نکرده است. آسموسن احتمالاً دلایل شخصی برای ترک Respawn داشت.