Assassin’s Creed Mirage ماه آینده عرضه میشود، اما یوبیسافت سرگرمیهای بسیار بیشتری را در دست اجرا دارد.
همانطور که آنها اعلام کرده اند، علاوه بر ساده تر Mirage، دو عنوان اصلی AC در حال حاضر در دست تولید هستند: Assassin’s Creed Codename Red (یک بازی جهان باز به سبک RPG که در فئودال ژاپن ساخته شده از Ubisoft Quebec) و Assassin’s Creed Codename Hexe ( برداشتی تاریک از سریال متمرکز بر شکار جادوگران اروپایی در دوران رنسانس از یوبی سافت مونترال). شایعات حاکی از آن است که Assassin’s Creed Red ممکن است به زودی در سال آینده از راه برسد، و تام هندرسون، یکی از اعضای معتبر یوبیسافت، جزئیات تازه و جالبی در مورد این بازی ارائه کرده است.
همانطور که قبلاً شنیدیم، Assassin’s Creed Red به شدت بر روی مخفی کاری تمرکز خواهد کرد، شاید حتی برخی از عناصر را از Splinter Cell از جمله توانایی پنهان شدن در سایه ها بگیرد. خوب، در گزارشی جدید، هندرسون چین و چروک جدیدی را اضافه می کند – محیط های تخریب پذیر. اینها با گیمپلی مخفیانه AC Red ترکیب میشوند و به بازیکنان این امکان را میدهند که بهعنوان مثال، دربهای خاصی را بریده یا بشکنند تا دزدکی به سمت دشمنان بروند یا در کمین خود قرار بگیرند. هندرسون هشدار می دهد که این تخریب کاملاً به سبک Battlefield نیست، انتظار نداشته باشید که از دیوارهای محکم عبور کند، اما به نظر می رسد که این بار محیط بسیار تعاملی تر خواهد بود.
از نظر داستانی، هندرسون گزارشهای قبلی را تکرار میکند که Assassin’s Creed Red دو قهرمان خواهد داشت که گیمپلی متفاوتی را ارائه میدهند: یک سامورایی مرد و یک شینوبی/نینجا. اطلاعات زیادی در مورد شخصیت زن در دست نیست، اما گفته می شود که مرد یک پناهنده از آفریقا است و هندرسون حدس می زند که او بر اساس شخصیت واقعی یاسوکه، یکی از اولین سامورایی های سیاه مستند ساخته شده است. از نظر گیمپلی، قهرمان مرد AC Red بازیکن سنگینتری خواهد بود، در حالی که قهرمان زن چابکتر خواهد بود.
البته هیچ کدام از این موارد تایید نشده است، پس فعلا آن را با یک دانه نمک مصرف کنید. بنابراین، چه زمانی ممکن است بیشتر بشنویم؟ باز هم، به گفته هندرسون، Assassin’s Creed Red برای انتشار تعطیلات ۲۰۲۴ مداد شده است، و او انتظار دارد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شود. خواهیم دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر!