به تازگی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت به دنبال تعطیلی استودیو آرکان آستین توسعه دهنده بازی محبوب Redfall است و حال مشخص شد، چنین نیست.
بدیهی است که Redfall از Arkane Austin تا حدودی شکست خورده است، اما مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game میگوید که لازم نیست نگران تعطیلی استودیو باشیم.
با توجه به بسته شدن استودیوهای بسیار در طول سال گذشته، عادلانه است که نگران باشیم Arkane Austin ممکن است به دلیل برآورده نکردن انتظارات تعطیل شود. خوشبختانه، همانطور که Booty اخیراً در مصاحبه با Axios توضیح داده، اینطور نیست. وقتی از طرفدارانی که امیدوارند استودیو باز بماند، سوال شد، بوتی پاسخ داد: “این برنامه در حال حاضر است. آنها سخت در حال کار بر روی به روز رسانی و ادامه محتوا برای Redfall هستند.”
بوتی همچنین خاطرنشان کرد که احساس میکند در تعیین انتظارات درست از آنچه که Redfall به عنوان یک عنوان شخص اول نیاز داشت، شکست خورده است، و افزود: “من احساس مسئولیت میکنم که میتوانستیم کار بهتری با Arkane انجام دهیم.” فیل اسپنسر، رئیس ایکسباکس، همچنین مسئولیت وضعیتی را که بازی در ماه گذشته راهاندازی شد، بر عهده گرفت و از بازیکنان Redfall به خاطر بازیای که با آن به پایان رسید عذرخواهی کرد و همچنین قول بهروزرسانیهای بیشتر را داد.
با این حال، طبق Booty، بازی Redfall ممکن است آنقدر که شما تصور میکردید بد عمل نکرده باشد و بگوید که از طریق Xbox Game Pass «بازی خوبی» دارد. “این یک از دست دادن بود، اما چقدر از دست دادن؟ من می خواهم از آنها حمایت کنم تا بتوانند برای ارائه بازی ای که در ذهن داشتند به کار خود ادامه دهند.” البته، Booty اعداد خاصی را به اشتراک نمیگذارد، اما این روزها در مورد مدل استریم اینگونه است.”
گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد، تا حدودی بر توسعه Redfall روشن شده و تصویری بسیار درهم و برهم را ترسیم کرد، با این ادعا که بسیاری از کارکنان حتی نمیخواستند بازی را بسازند، و فقدان مسیر روشنی در مورد پروژه بود.