Redfall از رویکرد جهان باز تا تمرکز بر گیمپلی co-op، کارهای زیادی انجام میدهد که معمولاً خارج از چرخخانه استودیوی توسعهدهنده Arkane است، اما به نظر میرسد استودیو مانند همیشه مصمم به ارائه تجربهای است که میتواند پا به پا باشد.
عناوین گذشته آن مانند Dishonored و Prey. و در حالی که بخش اعظم آن به وضوح به محتوایی که در هنگام راه اندازی بسته بندی می شود، برمی گردد، چیزهای دیگری نیز در حال حاضر در دست تولید هستند که پس از انتشار بازی به دست خواهند آمد.
در واقع، در مصاحبه اخیر با Wccftech، هاروی اسمیت، مدیر خلاقیت، فاش کرد که Redfall تا زمانی که محتوای پس از عرضه آن تایید شود، «پشتیبانیترین بازی» Arkane Studios خواهد بود. البته این امر مستلزم بهروزرسانیهایی برای تغییر محتوا و سیستمهای موجود بازی در پاسخ به بازخورد و دادههای بازیکنان، به لطف مدل سرور جدید آن است، اما فراتر از آن، بازیکنان همچنین میتوانند منتظر شخصیتهای قابل بازی، سلاحها، لباسهای جدید باشند.
اسمیت گفت: «ردفال پس از عرضه، بیشترین پشتیبانی ما را خواهد داشت. ما با یک مدل سرور رفتیم، بنابراین میتوانیم بازی را دائماً بهروزرسانی کنیم. اگر دیدیم افراد زیادی از نردبان سقوط می کنند و می میرند، می توانیم کد نردبان را به روز کنیم. اگر دیدیم که کسی این شخصیت را بازی نمی کند، می توانیم این شخصیت را تغییر دهیم و جذاب تر کنیم. ما برنامههایی برای اسلحهها، لباسها، هیولاها، شخصیتها و موارد دیگر داریم که در حال حاضر نمیتوانیم دربارهشان صحبت کنیم. اما ما یک سال به روز رسانی قوی داریم و همه یا در بازی فعلی یا DLC خواهد بود. ما سعی می کنیم این کار را تا حد امکان برای مردم عادلانه انجام دهیم.»
هنوز مشخص نیست که این DLC دقیقاً چه شکلی خواهد داشت و Arkane چه آهنگی را برای انتشار آن انتخاب میکند، اما واضح است که سازنده محتوای زیادی برای بازی برنامهریزی کرده است تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان برای مدت طولانیتری پس از انتشار آن بازی خواهند کرد.
در همین حال، اسمیت همچنین تکرار کرد که در Redfall هیچ ریزتراکنشی وجود نخواهد داشت و همه لوازم آرایشی از طریق گیم پلی به دست خواهند آمد.
اسمیت همچنین تایید کرده است که Arkane در حال کار بر روی حذف نیاز همیشه آنلاین بازی برای تک نفره است.
Redfall در ۲ می برای Xbox Series X/S و PC عرضه میشود.