استودیوی فنلاندی Remedy Entertainment در سال ۱۹۹۵ یعنی ۲۸ سال پیش تأسیس شد و در آن زمان هفت بازی منتشر کرد: Death Rally، Max Payne، Max Payne 2، Alan Wake، Alan Wake’s American Nightmare، Quantum Break و Control.
رمدی قصد داشته هر سال یک بازی جدید ارائه دهد، این به یک بازی در هر چهار سال جواب می دهد، که برای یک استودیوی کوچکتر و مستقل بد نیست. اما Remedy برنامههایی برای افزایش چشمگیر این نرخ از سال جاری دارد.
در طول بیشتر تاریخ خود، Remedy یک استودیوی تک بازی در زمان بود، اما در سال های اخیر ظرفیت خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. اکنون روی چندین پروژه به طور همزمان کار می کند (در برگه جدید باز می شود)، از جمله Alan Wake 2، یک اسپین آف Control به نام Codename Condor، یک “بازی کنترل با بودجه بزرگتر” به نام Codename Heron، و یک بازی چند نفره مبتنی بر سرویس با نام رمز. Vanguard، که برای آن با Tencent شریک شد. این استودیو اکنون پنج «بازی AAA» در دست توسعه دارد که نسبت به روزهای قبل از کنترل تغییر بزرگی است.
ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy گفت: «حرکت به این مدل چند پروژه ای به خوبی پیش می رود، اما ما همچنین با اجرای مدل خود کمی دردهای رشد را احساس کرده ایم، همانطور که تا حدی در تابستان ۲۰۲۲ با زمان اضافی مورد نیاز برای پروژه Vanguard مشهود شد. در گزارش سرمایه گذاران (در برگه جدید باز می شود) که امروز منتشر شد.
متعاقباً در طول سال ۲۰۲۲، ما آموختههای خود را گرفتیم و تغییراتی ایجاد کردیم: تیمهای بازی خود را تقویت کردیم و نقشهای رهبری آنها را تعدیل کردیم، برخی از مشارکتهای برونسپاری تغییر کردند، تعدادی پیشرفت در نحوه برنامهریزی و هدایت پروژهها به وجود آمد. روشی را توسعه داده اند که مدیریت شرکت بر پروژه های بازی ما نظارت، نظارت و پشتیبانی می کند.”
تا سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، رمدی قصد دارد به گسترش خود ادامه دهد: ویرتالا گفت که استودیو تقریباً دو برابر بیشتر از سال ۲۰۲۱ کارمندان جدید را در سال ۲۰۲۲ استخدام کرد و “با نگاهی به آینده، ما این فرصت را میبینیم که با استخدام با تجربه و پرشور به سرمایهگذاری روی پرسنل ادامه دهیم. و افراد خلاق و چالش محور برای پیشبرد پروژه های بازی ما.” تمام این کارکنان اضافی فقط برای کمک به Remedy برای انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه برای انجام سریعتر کارها است.
Virtala گفت: “سرمایه گذاری در تیم های ما، موتور بازی Northlight و مجموعه ابزار، عملکردهای پشتیبانی و توسعه خارجی عوامل کلیدی برای جهش رشد بعدی ما در طول سال های آینده هستند.” ما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک بازی جدید در سال از سال ۲۰۲۳ هستیم که با محتوای رایگان و پولی اضافی همراه است.
این یک افزایش سرعت جدی است، به ویژه با توجه به اینکه چقدر ناگهانی است: ما کابوس آمریکایی را در سال ۲۰۱۲، Quantum Break در سال ۲۰۱۶ و کنترل را در سال ۲۰۱۹ داشتیم. بازی بعدی Remedy، Alan Wake 2، امسال انتظار می رود. (Alan Wake Remastered و کمپین تک نفره Crossfire X در آن دوره نیز اتفاق افتاد، اما من آنها را بازیهای «جدید» نمیدانم.) حرکت از آن سرعت آسان به ساختن یک بازی جدید هر سال یک تغییر جهنمی است.
Alan Wake 2 ظاهراً هنوز در برنامه است: Virtala گفت که اکنون در مرحله تولید کامل است، به زودی همه محتوا را آماده خواهد کرد و “از ابتدا تا انتها قابل پخش است.” جالب اینجاست که او همچنین گفت که Alan Wake Remastered که در اکتبر ۲۰۲۱ عرضه شد، هنوز هیچ حق امتیازی کسب نکرده است، اما او انتظار دارد که با نزدیک شدن به انتشار Alan Wake 2، این فروش افزایش یابد و بازیکنان جدید می خواهند داستان اصلی را در نسل جدید تجربه کنند. کنسول ها.”
Remedy تنها استودیویی نیست که قصد دارد سرعت انتشار خود را افزایش دهد: CD Projekt در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قصد دارد یک سه گانه کاملاً جدید Witcher (در برگه جدید باز می شود) را در یک دوره شش ساله منتشر کند. مقیاس Witcher RPG هر دو سال یکبار. در مواجهه با راهاندازی بد Cyberpunk 2077 (در تب جدید باز میشود) و روند بزرگتر تاخیرهای ادامه بازی (باز شدن در برگه جدید) در طول این همهگیری، مطمئناً خوشبینانه است.