به تازگی سونی و سونی سانتامونیکا اطلاعاتی درباره بازی God of War Ragnarok منتشر کردند که شامل گیم پلی و برخی موارد دیگر می شود.
انتشار اطلاعات جدید از بازی God of War Ragnarok، دومین ویدیو از سری سونی سانتا مونیکا که جزئیات توسعه God of War Ragnarok را توضیح می دهد اکنون در دسترس است. این بار تمرکز روی مبارزه است، از انیمیشن ها گرفته تا تنظیم سختی. آن را در زیر بررسی کنید.
همانطور که استفان اواریجیوبی، طراح مبارزات، خاطرنشان میکند، یکی از چالشبرانگیزترین بخشهای کار «پیادهسازی فنی خلق یک موجود نیست، بلکه عبور از این خط بین ناامیدکننده و درگیرکننده است». هدف این است که «چیزی بسازیم که بازیکنان را وادار کند به جلو متمایل شوند و تمرکز کنند و در مقابل آن دشمن تلاش کنند و از غلبه بر آن احساس خوبی داشته باشند. اما اگر نتوانند چیزی را بفهمند، نمیخواهیم کاری کنیم که آنها احساس شکست کنند.»
هر نه قلمرو در ادامه در دسترس هستند، و هر کدام دارای یک موضوع و دشمنان منحصر به فرد هستند. تیم توسعه بازخوردهایی را در مورد مینی باس ها و تنوع دشمن شنیده و به آن متمایل شده است. بازیکنان در آلفهایم با الفهای تاریک مبارزه کردهاند، اما اکنون به مصاف الفهای نور خواهند رفت.
مبارزه نیز به شدت بهبود یافته است. تواناییهای جدیدی به نمایش گذاشته میشوند، از جمله یک حرکت بیمار که دشمن را با Blades of Chaos قبل از دستوپنجه نرم کردن و منفجر کردن آنها به هوا پرتاب میکند. Blade Grapple نیز مفید است و در پیمایش گسترش می یابد و سرعت کلی مبارزه را افزایش می دهد. ساختن حسگر سنج نیز به ابزارهای مختلف بریدن سر منجر می شود. آترئوس نیز این بار تهاجمیتر خواهد بود و مینیبازیها و پازلهای بیشتری برای پدر و پسر وجود خواهد داشت.
God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. آخرین اسکرین شات ها را در اینجا به همراه جزئیات در مورد ویژگی های جدید گیم پلی اینجا ببینید.