استودیو Ryu Ga Gotoku در نظر دارد برای آثار بعدی خود از موتورگرافیکی قدرتمند آنریل انجین بهره گیرد. موتورگرافیکی که در حال حاضر بازیهای بزرگی از آن استفاده می کنند.
سازنده بازی Yakuza به دنبال استفاده از موتورگرافیکی آنریل انجین برای محصولات آینده، استودیوی Ryu Ga Gotoku در حال بررسی انتقال فرنچایز محبوب Yakuza/Like a Dragon به Unreal Engine از موتور Dragon است که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. ماسایوشی یوکویاما، تهیه کننده اجرایی سریال، با IGN در مورد اینکه چگونه استودیو معتقد است که ممکن است زمان یک به روز رسانی بزرگ فرا رسیده باشد، صحبت کرد.
یوکویاما اذعان میکند که موتور اژدها با عمر طولانی خود شروع به نشان دادن سن خود کرده است. در حالی که استودیو آن را در طول سالها بهروزرسانی کرده است، و در صورت نیاز ویژگیهای جدیدی را اضافه میکند، موتور واقعاً هیچ بهروزرسانی عمدهای را ندیده است.
یوکویاما می گوید: «موتور اژدها در این نقطه به نوعی یک موتور قدیمی است. «ما در طول سالها بهروزرسانیهای جزئی زیادی برای آن انجام دادهایم، یا بهروزرسانیهای جزئی زیادی برای آن انجام دادهایم، اما هیچ بهروزرسانی بزرگی انجام ندادهایم. بنابراین احتمالاً اگر ما مجبور به انجام کاری باشیم، چیزی که در راه است بهروزرسانی بزرگی خواهد بود.»
به گفته Yokoyama، این استودیو در حال حاضر در حال تحقیق در مورد Unreal Engine 5 است. Dragon Engine ثابت کرده است که در نمایش شهرهای ژاپن در یک محیط شبانه کاملاً توانایی دارد و استودیو در حال بررسی این است که آیا Unreal Engine 5 می تواند برای عناوین بعدی کار کند یا خیر.
«ما به نوعی به آن نگاه می کنیم و می گوییم، محاسن هر کدام چیست؟ شایستگی موتور اژدها چیست؟ شایستگی Unreal Engine چیست؟ و وقتی صحبت از آن می شود، موتور اژدها… واقعاً کاملاً برای نمایش یک شهر در شب طراحی شده است. شهر شبانه در حالی که غیرواقعی، در نشان دادن طبیعت و روز و این نوع احساس بهتر است.»
یوکویاما همچنین در مورد اینکه چگونه وفاداری گرافیکی دیگر چندان نگران کننده نیست صحبت کرد. در عوض، استودیو تحت تأثیر تعداد پلتفرمهایی است که بازیها را روی آنها عرضه میکنند.
یوکویاما میگوید: «بهجای تطبیق با چالش تطبیق با نسل جدید، فناوری بسیار قویتر، چالش اصلی این است که اکنون ما پلتفرمهای زیادی داریم». ما رایانه شخصی داریم، استیم داریم، ایکس باکس داریم، انواع چیزهایی داریم که بازی ما میتواند بخشی از آن باشد، و بنابراین، یک بازی میسازیم که میتواند روی همه این پلتفرمها باشد و از فرصتی برای به اشتراک گذاشتن بازیمان استفاده کنیم. مردم در سراسر جهان چالش اصلی است که ما فکر می کنیم می خواهیم در آینده با آن روبرو شویم. و به دلیل تمام این قطعات مختلف فناوری، ما می خواهیم شاید تلاش کنیم تا کاری منحصر به فرد را نیز انجام دهیم. این که آیا ما آن را انجام می دهیم یا نه، کمی راز است.»
ریو گا گوتوکو به تازگی از سه بازی جدید در فرنچایز یاکوزا رونمایی کرده است: Like a Dragon 8، Like a Dragon: Ishin! و Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name.