همراه با جزئیات کاوش در بازی Skull and Bones، از شکار تا گنج و فیزیک امواج آن، Ubisoft مشخصات رایانه شخصی عنوان جنگ های دریایی آینده را فاش کرده است.
انتشار اطلاعاتی از نسخه رایانه شخصی بازی Skull and Bones، پشتیبانی از رزولوشن 4K، نورپردازی با محدوده دینامیکی بالا (HDR) و ردیابی پرتو، همراه با فناوریهای ارتقاء مقیاس تصویر مانند DLSS و FSR را تأیید کرد. علاوه بر این، می توان تنظیمات ورودی را برای یک تجربه “نزدیک به کامل” تغییر داد.
از نظر سیستم مورد نیاز، برای کیفیت 1080p/30 FPS در تنظیمات Low به Intel Core-i7 4790 یا AMD Ryzen 5 1600، GTX 1060 (6 گیگابایت) یا RX 570 (4 گیگابایت) و ۸ گیگابایت رم DDR4 نیاز دارید. برای کیفیت 1080p/60 FPS در تنظیمات High، به Core-i7 8700K یا Ryzen 5 3600، RTX 2070 یا RX 5700XT و ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارید. برای پخش با کیفیت 1440p/60 FPS در تنظیمات High، به Core-i7 9700K یا Ryzen 5 5600X با RTX 3070 (8 گیگابایت) یا RX 6800 (16 گیگابایت) با ۱۶ گیگابایت رم نیاز است.
برای تنظیمات Ultra در کیفیت 4K/60 FPS با DLSS/FSR تنظیم شده روی «متعادل»، به Core-i5 11600K یا Ryzen 5 5600X، RTX 3080 یا RX 6800XT و ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارید. در تمام موارد فوق، ۶۵ گیگابایت فضای نصب روی درایو نیاز خواهد بود.
بازیکنان بر اساس اولویت Infamy و PvP مطابقت داده می شوند و می توان آنها را به دلیل “رفتار مخرب” گزارش یا مسدود کرد. سرورهای اختصاصی برای آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقای جنوبی، اقیانوسیه، آسیا و اروپا نیز تایید شده است. از نظر ضد تقلب BattlEye و VMProtect استفاده شده است. هرکسی که در حال تقلب دستگیر شود در اولین تخلف برای همیشه ممنوع خواهد شد.
بازی Skull and Bones در ۸ نوامبر برای Xbox Series X/S، PS5، PC، Amazon Luna و Google Stadia منتشر می شود.