بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 مدتها قبل به عنوان انحصاری ایکس باکس معرفی شد و تاکنون اطلاعات چندانی از این اثر استودیو Ninja Theory بدست نیاوردیم.
بهبود سیستم مبارزات بازی Hellblade 2، به تازگی خوان فرناندز در مصاحبه جدید خود به صحبت درباره اثر جدید استودیو نینجا تئوری پرداخت و به سیستم مبارزات بهبودیافته این عنوان در مقایسه با نسخه قبلی اشاره کرد. فرناندز طراح مبارزات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 محسوب می شود.
Hellblade 2 یک بازی ارتقایافته نسبت به قبل
خوان در گفتگو با وب سایت Vandal اظهارات جالبی داشته بیان کرد:
“ما در نسخه اول فعالیت خوبی داشتیم و نیاز است تا در نسخه های بعدی برخی موارد بهبود پیدا کنند. تیم نسخه اول تنها ۱۵ نفر بودند و برای توسعه نسخه جدید به تیم بزرگتری نیاز داشتیم.”
فرناندز همچنین درباره تغییرات نسخه جدید هم بیان کرد:
“در نسخه اول این فرنچایز بازیکنان با دشمنان متنوعی رو به رو نمی شدند، همچنین نبرد طولانی هم در کار نبود. شاید دشمنان توان زیادی داشتند و چالشی در مبارزه محسوب می شد، اما عدم تنوع دشمن تجربه گیم پلی لذت بخشی را به بازیکنان نمی داد. زمان بندی مبارزات و تنوع در دشمنان مواردی است که می توان آنها را بهبود بخشید.”
پیشتر تمیم آنتونیادس کارگردان این بازی اظهار داشت که سیستم مبارزه در Senua’s Saga: Hellblade 2 واقع گرایانه و بی رحمانه خواهد بود. فرناندز افزود که نسخه جدید Hellblade مشکلات نسخه پیشین را برطرف خواهد کرد و با وجود تیم بزرگتر می توان یک بازی تاثیربرانگیز را تجربه کرد. او گفته است:
“ما در نسخه جدید سعی کردیم سطح کیفی کار را بالا ببریم و با افزوده شدن بر تعداد تیم و افزایش کیفیت آن، قطعا بازیکنان با عنوان بهتری از سری Hellblade رو به رو خواهند شد.”
وی در نهایت افزود که تیم توسعه با داشتن زمان بیشتر، تعداد بیشتر و برخی موارد بالاتر نسبت به قبل اثر بهتری را ارائه خواهند داد. انتظار داریم Hellblade 2 در سال جاری یا ۲۰۲۳ برای رایانه شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.