Resident Evil 4 HD Mod پس از ۸ سال کار عرضه شد. بازی مورد علاقه بسیاری از طرفداران سری، Resident Evil 4 اکنون به لطف پروژه Resident Evil 4 HD با بافت های با کیفیت کامل و مدل های سه بعدی پیشرفته و همچنین نور پردازی اصلاح شده، منتظر گیمرهای مشتاق است.
توسعه دهندگان Resident Evil 4 HD Project تقریبا ۸ سال زمان را صرف جستجوی کتابخانه های بافت و گالری های عکس موجود برای یافتن مواد اصلی مورد استفاده Capcom در زمان انتشار بازی در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ کرده اند. آن ها حتی سفر به اسپانیا و ولز برای تهیه بافت برای گرفتن عکس های دقیق را هم در کارنامه شان دارند. نتیجه؟ یک مد اساسی که تصاویر این بازی محبوب را تا حد زیادی ارتقا می دهد.
Resident Evil 4 HD Mod پس از ۸ سال کار عرضه شد
در اینجا تمام چیزهایی که پروژه ی Resident Evil 4 HD شامل می شود آورده شده است:
بازیابی تصاویر با استفاده از منابع اصلی دنیای واقعی: در آمادهسازی برای بازی اصلی، Capcom بافت های اصلی را با عکاسی از مکان های مختلف در دنیای واقعی، عمدتا در سراسر اسپانیا و ولز، جمع آوری کرد. برای این پروژه، آلبرت به همین مکان ها رفته است تا بافت هایی با وضوح بالاتر را جمع آوری کند. نتیجه یک تجربه ی بصری است که تا حد امکان به بازی اصلی شبیه است و با وضوحی تا ۱۶ برابر بیشتر از بازی اصلی ارائه می شود.
تصحیح مسائل مربوط به نقشه برداری بافت و مدل سازی سه بعدی: خطاهای نقشه برداری بافت و مدل سازی سه بعدی که در بازی اصلی که در تلویزیون CRT اجرا می شد قابل توجه نبودند، در هنگام بازی با وضوح HD آشکارتر می شوند. به عنوان مثال، اشیای شناور در بالای سطحی که باید روی آن قرار گیرند، لایه های سایه نادرست قرار گرفتهاند، درزهایی که در جایی ظاهر می شوند که بافت ها قرار است به طور مداوم جریان داشته باشند. توسعه دهندگان در طول بازی در حال اصلاح این مسائل بوده اند.
ارتقای اجسام تخت به مدل های سه بعدی واقعی: به دلیل محدودیت های سخت افزار اصلی، اشیایی مانند لامپ، جا شمعی ها، درها، نشان های تزئینی و اشیای دیگر در ابتدا به عنوان اجسام مسطح ایجاد شدند. در بسیاری از موارد توانسته اند این اشیا را به عنوان مدل های سه بعدی واقعی که از هر زاویه ای قابل مشاهده هستند، اصلاح نمایند.
متعهد ماندن به تصاویر اصلی: هدف سازندگان در طول پروژه این بود که به تصاویر اصلی و هدف هنری وفادار بمانند. بهترین نوع بازخوردی که دریافت می کنند زمانی است که گیمرها می گویند بازی شبیه همان چیزی است که در اولین بازی ۱۰ سال پیش تصور می کردند. با وجودی که سازندگان به بی نقص نبودن کارشان اذعان دارند، اما به طور مداوم به دارایی های بافت اصلی مراجعه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که انحراف و تغییرات زیادی نسبت به بازی اصلی ایجاد نمی شود.
بهبود نورپردازی، جلوه های بصری، عدم دقت برخورد، و کات سین های از پیش اجرا شده: به لطف Son of Persia و ابزارهایی که او توسعه داده است، آن ها توانسته اند همه این موارد را ویرایش کنند و این پروژه را به سطح جدیدی از کمال گرایی برسانند. همچنین، ویدئوهای از پیش اجرا شده Separate Ways و تعداد بسیار کمی از ویدئوهای کمپین اصلی با استفاده از انواع روش ها بازسازی شده اند: از ارتقای خودکار هوش مصنوعی تا بازسازی کامل.
Resident Evil 4 HD Mod پس از ۸ سال کار عرضه شد. با تغییرات ایجاد شده قطعا نتیجه ی کار حیرت انگیز خواهد بود. از این بازی لذت ببرید!