PIONER یک MMORPG اکشن جهان باز است که توسط GFA Games ساخته شده است. PIONER همچنین اولین سرمایه گذاری استودیو بر روی عرضه یک عنوان AAA است و در حالی که بودجه این بازی تاکنون مشخص نیست، مطمئنا بلندپروازانه به نظر می رسد. در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا بازی PIONER جذاب به نظر میرسد.
با PIONER، توسعهدهنده آن میخواهد یک کمپین تکنفره، یک دنیای باز همیشه در حال تغییر و همچنین یک MMORPG را زیر یک سقف واحد ترکیب کند. این بازی در حال حاضر برای رایانههای شخصی در حال توسعه است و GFA Games عرضه سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ یا سه ماهه اول ۲۰۲۲ را هدف قرار داده است،
در این بازی بازیکنان کنترل یک مامور سابق را در دست میگیرند که به نوعی از یک فاجعه تکنولوژیکی جان سالم به در میبرد و به دنبال آن دنیای بازی نیز از شکوه خود فاصله گرفته و به ویرانه تبدیل شده است. جالب است بدانید که مانند بازی استالکر توجه زیادی به جزئیات در محیطهای آن وجود دارد که یکی از مهمترین بخشها برای ایجاد فضای پسا آخرالزمان است. با این حال، طرح داستان حول محور یافتن رفقای سقوط کرده شما و تحقیق در مورد یک ایستگاه افسانه ای است که باید اسرار جالب زیادی را برای بازیکنان به نمایش بگذارد.
PIONER کاملاً زیبا به نظر میرسد، محیطها و مدلهای شخصیتها دارای جزئیات بسیار هستند که همگی به واقعگرایی میافزایند که به نظر میرسد بازی برای آن تلاش میکند. فضای کلی بینظیر و ترسناک است که به لطف استفاده فراوان از تمهای سبز، قهوهای و خاکستری در بخشهای بزرگی به دست میآید. بازتابها و نورپردازی به همان اندازه فوقالعاده هستند، اگرچه تأیید نشده است که آیا بازی از بازتابهای ری تریسینگ استفاده میکند یا خیر. در تریلر هیچ نشانه ای از بازی با استفاده از آن فناوری را نشان نمی دهد، اما مطمئناً همه چیز می تواند در آینده تغییر کند.
در حالی که داستان میتواند جنبه امیدوارکنندهای از تجربه باشد، اگرچه جزئیات در حال حاضر ناچیز هستند، بزرگترین جذابیت PIONER گیمپلی آن است. تیراندازهای پسا آخرالزمانی به کندی و روشمند بودن شهرت دارند، PIONER، با این حال، از این هنجارها رهایی می یابد تا اکشن بیشتر و تجربه ای سریع ارائه دهد. مبارزه به شدت وحشیانه است. به نظر میرسد که گیم پلی کلی بازی به جای SALKER شبیه به تیراندازیهای اکشن مدرن است که البته تغییر خوبی نسبت به آنچه بازیکنان در این ژانر به آن عادت کردهاند، است.
بازی همچنین دارای دسته هایی از انواع دشمنان است که بازیکنان در ماجراجویی های خود با آن ها مبارزه خواهند کرد و شکست انواع مختلف آن ها به تاکتیک های متفاوتی نیاز دارد. به عنوان مثال، مهمات معمولی در برابر دشمنان انسانی بسیار عالی خواهد بود و نوع مهمات نادرتر برای شکست دادن دشمنانی که از ناهنجاری به وجود آمده اند، استفاده بیشتری دارد. علاوه بر ارائه انواع مختلفی از دشمنان، استراتژیهای مرتبط برای شکست دادن آن ها عنصر تاکتیکی بیشتری را به گیمپلی اضافه میکند و بازیکنان ممکن است قبل از درگیر شدن با گروهی از دشمنان بیشتر فکر کنند.