در این مقاله به اطلاعات جدید بازی God of War: Ragnarok خواهیم پرداخت. عنوان انحصاری سونی که یکی از مورد انتظارترین عناوین پیش رو است.
سرانجام ، سونی به طور رسمی از God of War: Ragnarok رونمایی کرد و در واقع این نام رسمی آن است و آن ها این کار را به شکلی کاملاً جامع انجام داده اند. علاوه بر نشان دادن مقدار کمی از گیم پلی و جزئیات جدید داستان، سونی همچنین بسیاری از اطلاعات جدید دیگر را در به روزرسانی بلاگ پلی استیشن و مصاحبه با توسعه دهندگان بازی پس از نمایش پلی استیشن فاش کرد. به این ترتیب ، ما اخیراً اطلاعات زیادی در مورد God of War: Ragnarok آموخته ایم و در اینجا ، ما بزرگترین اطلاعاتی را که باید در مورد آن بدانید، مرور خواهیم کرد.
کوری بارلوگ نقش مهمی در ریبوت موفق God of War داشت و تا به امروز تنها فردی است که دو بازی در این مجموعه را کارگردانی کرده است. با این حال ، به نظر می رسد که سومین بازی نخواهد آمد.
داستان God of War: Ragnarok چند سال پس از وقایع بازی اول اتفاق می افتد که در صدای Atreus مشهود است. او به وضوح کمی رشد کرده است. Fimbulwinter به میدگارد آمده است و همه چیز را کاملاً یخ زده است ، اما کریتوس ، آترئوس و میمیر مدتی با هم در سرمای شدید زنده مانده اند.
شاید تصور می کردید که حماسه نورثی God of War سه گانه باشد ، اما به نظر می رسد که استودیو سانتا مونیکا آن را تنها در دو بازی به پایان می رساند. God of War: Ragnarok به عنوان نتیجه ای از حماسه نورس این سری عنوان می شود ، که البته وقتی به آن فکر می کنید منطقی است بالاخره بعد از راگناروک چه داستانی برای ارائه به این جذابیت خواهید داشت.
تریلر فاش شده God of War: Ragnarok دارای چند نمای مکانیک جدید بود و به نظر می رسد که traversal به طور خاص افزودنی هایی را به دنبال خواهد داشت. البته قایق باز می گردد ، اما در یک نقطه ، ما همچنین کریتوس را در سورتمه ای می بینیم که توسط گرگ ها کشیده می شود. به طرز جالبی به نظر می رسد که او در حال سورتمه سواری بر روی دریاچه ای کاملا یخ زده که منطقی است.
ما حتی برخی از این موارد را در تریلر مشاهده کردیم ، مانند موجودی غول پیکر شبیه مارمولک ، معروف به Dreki وجود خواهند داشت. اما نکته جالب این است که مبارزه God of War: Ragnarok تأکید زیادی بر انتخاب های بازیکن دارد. اورلادی در به روز رسانی وبلاگ پلی استیشن فوق نوشت: “با God of War Ragnarök ، یکی از اهداف اصلی ما این بود که آزادی عمل را در مبارزات پیش ببریم. چه از طریق ضربه زدن سخت ، تسلط بر عناصر و چه از نظر تاکتیک های دفاعی هوشمندانه شما فرصت های زیادی برای مبارزه در کنار همراه خود پیدا خواهید کرد به گونه ای که به طور منحصر به فردی احساس می شود. “
[dideo id=v/yt/5HxGnL4S2Yg]