عنوان اکشن و ماجراجویی الهام گرفته از Zelda ، علی رغم چند ایراد ، یک لذت مطلق است. با ما و بررسی بازی Death’s Door همراه باشید.
وقتی صحبت از Death’s Door می شود ، نمی توان از مقایسه با The Legend of Zelda جلوگیری کرد ، با توجه به میزان وام بازی اکشن و ماجراجویی Acid Nerve از ای پی نینتندو به طور خاص ، از فرمول کلاسیک Zelda که مدت ها قبل از Breath of the Wild پایدار مانده بود. هرچند که Breath of the Wild عالی بود ، هنوز گرسنگی سهمگین برای آن تجربه قدیمی زلدا در بین توده ها وجود دارد و درب مرگ اینجاست تا آنچه را که مردم می خواهند به مردم بدهد. الهام از زلدا توسط این بازی با موفقیت انجام شده است. من به عنوان فردی که عاشق بازی هایی مانند A Link to the Past و سایر بازی های مشابه آن است ، از این که این بازی چقدر خوب است شگفت زده ام.
در Death’s Door ، شما به عنوان یک کلاغ مشغول به کار در Reaping Commission بازی می کنید و در اصل یک کار ۹ تا ۵ ساعته را انجام می دهید و روح موجوداتی را که دوران زندگی آ نها در جهان به پایان رسیده است را جمع می کنید.. وقتی یکی از مشاغل شما به دلیل یک عارضه پیش بینی نشده اشتباه می شود، مجبور می شوید به آنجا برگردید و خطاهای خود را برطرف کنید. اما آنچه به عنوان یک مأموریت ساده برای برداشتن روحی شروع می شود که در ابتدا به شما گفته شده بود ، به سفری با ابعاد بسیار بزرگتر تبدیل می شود. سفری که ممکن است چرخه زندگی و مرگ خود را تغییر دهد.
طراحی مراحل عالی است. سیاه چال ها و مناطق منتهی به آن ها همگی بی عیب و نقص ساخته شده اند و با طراحی مترویدوانیا که در اطراف خود و دور خود حلقه می زند ، مشخص می شوند. این بدان معناست که شما دائماً به مناطقی برمی گردید که قبلاً در آن بوده اید ، یا به دلیل عقب نشینی یا به دلیل این که مسیری که در آن هستید به طور طبیعی شما را به آنجا باز می گرداند و قفل میانبرها را برای کاهش فاصله هایی که باید طی کنید باز می کنید.
مانند بازی های زلدا ، Death’s Door نیز تأکید زیادی بر پیشرفت مبتنی بر آیتم دارد ، به این معنی که شما مرتباً با نقاطی در جهان یا سیاه چال هایی روبرو می شوید که تا زمانی که مورد خاصی را تهیه نکرده اید نمی توانید پیشرفت کنید. چنین چیزی می تواند بازیکنان را مجبور به عقب نشینی و اکتشاف کند و Death’s Door به خوبی از این واقعیت آگاه است. بارها و بارها از این تکنیک استفاده می کند و این کار را به خوبی انجام می دهد. فراتر از آن ، چیزهایی مانند کلکسیون های مخفی ، باس فایت کوچک اختیاری و برخوردهای رزمی و پاداش های دیگر مانند سلاح های جدید نیز دائماً شما را تشویق می کند تا هر گوشه و کنار هر محیطی را که در آن قرار دارید ، کاوش کنید.
علی رغم نکات مثبت بازی در بخش لول آپ مشکل دارد و روح هایی که خرج می کنید بسیار کم به پیشرفت شما کمک می کنند و بعضا هیچ تغییر محسوسی را احساس نخواهید کرد. با این حال اگر به دنبال تجربه کلاسیک زلدا مانند هستید و داستانی جذاب و اکتشاف را می پسندید در تجربه این بازی شک نکنید.