به تازگی تریلری جدید از بازی جدید استودیوی فرام سافتور و کمپانی بندای نامکو منتشر شده است. به همین مناسبت در این مقاله به پیش نمایش Elden Ring خواهیم پرداخت.
انتظار برای هرگونه اطلاعات جدید در مورد الدن رینگ طی چند هفته و ماه های گذشته عذاب آور شده بود و شایعاتمداوم تنها عطش ما را بیشتر می کردند. Bandai Namco و FromSoftware سرانجام نگاه گسترده ای به این بازی RPG مورد انتظار ارائه دادند و دقیقا به همان شکوهی که همه ما آرزو می کردیم، به نظر می رسد. بازی به طرز شگفت آوری نزدیک به زمان عرضه است و مطمئنا، ما در ماه های آینده چیزهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به بزرگترین جزئیاتی که اخیرا در مورد بازی منتشر شده است. با ما همراه باشید.
FromSoftware استاد جهان سازی است و این بار آن ها با هیچ کسی غیر از George R.R. Martin کار نمی کنند. این بدان معناست که Elden Ring بسیار جذاب و فانتزی خواهد بود و جزئیات مربوط به داستان و روایت آن مطمئنا شگفت انگیز است. دنیای Elden Ring، معروف به The Lands Between، درحال ویرانی است و به اندازه کافی برای یک بازی FromSoftware این پیش زمینه مناسب است. سرزمین های میانه را ملکه ماریکا اداره می کند و تحت حکومت او، حلقه Elden، که منبع Erdtree است (و به همین ترتیب، منبع زندگی) متلاشی شده است. تکه های حلقه Elden توسط فرزندان Marika گرفته شده و مورد استفاده قرار گرفته اما قدرت های تازه پیدا شده آن ها را به جنون کشاند و منجر به جنگی معروف به نام The Shattering شد که جهان را به لبه پرتگاه کشانده است.
بنابراین این پیش فرض Elden Ring است. شما به عنوان Tarnished بازی می کنید، شخصی که نه مرده و نه زنده است (یا همانطور که Dark Souls آن را Hollow می نامد). Tarnished یک بار از The Lands Between تبعید شدند، اما اکنون باید برای تنظیم درست زمین برگردند. به احتمال زیاد، شما در حال سفر به جهان باز بازی هستید تا یک به یک با فرزندان Marika مبارزه کنید و خرده های حلقه Elden را از آنها بازیابی کنید ، قبل از اینکه حلقه دوباره شکل گیرد و از قدرت آن برای خود استفاده کنید.
مدتی است که گفته می شود که Elden Ring قرار است اولین تغییر بزرگ در طراحی های جهان باز استودیو فرام سافتور باشد، اما این دقیقاً به چه معنا است؟ هنوز سیاه چال ها و چالش های پر پیچ و خمی وجود دارد که بازیکنان باید در آن درگیر شوند، اما آن ها در یک فضای باز بزرگ به هم متصل می شوند. Bandai Namco آن را به عنوان بزرگترین دنیای FromSoftware تا به امروز توصیف می کند که به صورت یکپارچه به هم متصل می شود. دنیای Elden Ring شامل دشت های علفی، باتلاق های خفقان آور (بازی FromSoftware بدون باتلاق های خفقان آور چه خواهد بود؟)، کوه های مارپیچ، قلعه های مختلف و موارد دیگر خواهد بود.
اما دنیای باز Elden Ring فقط در مورد اندازه و تنوع محیطی نیست و ظاهرا FromSoftware عمق و پویایی مهیجی را به آن تزریق می کند. این به معنا است که یک چرخه پویای شبانه روزی و همچنین مکانیک شرایط جوی در بازی وجود دارد و دیدن این که چگونه این مکانیک ها می توانند تأثیر محسوسی در گیم پلی بازی FromSoftware داشته باشند، هیجان انگیز است. دنیای باز همچنین با NPC های بسیاری پر خواهد شد، که طبق گفته Bandai Namco، انگیزه های منحصر به فرد خود را برای کمک یا جلوگیری از پیشرفت شما خواهد داشت.
مکانیک های چند نفره بازی های FromSoftware’s Soulsborne بسیار محبوب هستند، اما در مورد Sekiro: Shadows Die Twice این قابلیت از بازی گرفته شده بود. در Elden Ring، آن ها در حال بازگشت هستند. در حالی که جزئیات دقیق تأیید نشده ، اما گفته شده است که این بازی به شما امکان می دهد تا با بازیکنان دیگر سیاه چال ها را کاوش و باس فایت ها را از بین ببرید. این که آیا این کار مانند احضار روح در سری دارک سولز کار می کند یا به طریقی دیگر باید منتظر بماند. در همین حال، گیم پلی اخیر بازی همچنین چندین عنصر دوست داشتنی دیگر را بازگرداند، مانند بون فایر، ضربات از پشت سر و یاس فایت های عظیم و مهیب با طراحی کاملا عالی که از موارد مهم بازی های قبلی نیز بودند.
یک مکانیکی که از سکیرو در حال بازگشت است، پنهان کاری است. هنوز دقیقا نحوه کار آن شرح داده نشده است، اما Bandai Namco تأیید می کند که Elden Ring به بازیکنان این امکان را می دهد تا از طریق مخفی کاری و یا درگیری مستقیم دشمنان را یک به یک از بین ببرند. کاربردهای مکانیک پنهان کاری در دنیای آزاد و سیاه چال ها می تواند بسیار جالب باشد، اما بیشتر از همه، ما از طیف وسیعی از گزینه های ارائه شده در اینجا هیجان زده هستیم اما دامنه گزینه هایی که در اختیار بازیکنان قرار می گیرد بسیار فراتر از مکانیک پنهان کاری است. در حالی که Demon’s Souls و Dark Souls تنوع چشمگیری را با سلاح ها ، کلاس ها و موارد دیگر فراهم می کنند، طرفداران از ماهیت منحصر به فرد و متمرکز گیم پلی در Sekiro و تا حدودی در Bloodborne ناامید شدند.
در Elden Ring، بازیکنان می توانند سبک بازی خود را از چند طریق و متناسب با سلاح ها، توانایی های جادویی و مهارت هایی که در سراسر جهان یافت می شود، تجربه کنند. طیف گسترده ای از گزینه ها و موارد بسیاری بود که بازی های Souls را بسیار خاص کرده است. بنابراین ما هیجان زده می شویم وقتی که می بینیم این مورد در مقیاس بسیار بزرگتری در محیط جهان باز Elden Ring اعمال می شود. با توجه به این واقعیت که Elden Ring در یک جهان گسترده باز قرار دارد، جای تعجب نیست که همچنین دارای قابلیت هایی باشد که می توانید از آنها برای عبور از مناظر مختلف آن استفاده کنید.
تریلر گیم پلی بازی همچنین مبارزه هنگام اسب سواری را نشان می دهد که یک چیز هیجان انگیز در یک بازی FromSoftware است. در حالی که ما همچنین به طور خلاصه می بینیم که یک اسب از بالای صخره ای کاملاً صاف و از یک شکاف عظیم پرش می کند، این بدان معنا است که که طیف گسترده ای از روشهای عبور از مناطق در بازی وجود دارد. باندای نامکو می گوید: “بسیاری از گزینه ها در اختیار شما قرار دارد، زیرا شما تصمیم می گیرید که چگونه به اکتشاف و مبارزه بپردازید”، بنابراین قطعا به نظر می رسد این همان چیزی است که طرفداران می خواهند.
هنگامی که Elden Ring برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، Bandai Namco آن را برای PS4 ، Xbox One و PC اعلام کرد. . علاوه بر سیستم عامل های ذکر شده، Elden Ring همچنین برای PS5 و Xbox Series X / S نیز منتشر خواهد شد. در همین حال ، همچنین تایید شده است که این بازی به روزرسانی رایگان برای کنسول های نسل نهمی پشتیبانی می کند البته این احتمالاً به این معنی است که هزینه آن برروی کنسول های جدید نیز ۶۰ دلار است، اگرچه این قسمت هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. Bandai Namco و FromSoftware تأیید کرده اند که Elden Ring در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ اکران می شود.
[dideo id=”v/yt/QxyQvKHAgeo”]