استودیو Bloober Team، توسعهدهنده ریمیک Silent Hill 2 در حال حاضر با تحسین منتقدان و فروش بیش از یک میلیون نسخه، این پروژه بحثبرانگیز به پایان رسانده است. این استودیو مستقر در کراکوف که بیشتر به خاطر بازی هایی مانند Blair Witch، The Medium و Layers of Fear شناخته میشود، میگوید روزهای ساخت بازیهای «دشوار» رسما به پایان رسیده است.
در صحبت با گیم اسپات، Jacek Zieba، یکی از کارگردانان Bloober ، به گذشته شطرنجی آن اذعان کرد و متعهد شد که بازیکنان می توانند برای حفظ اخلاق کاری و بهترین شیوه های ایجاد شده در حین ریمیک Silent Hill 2 منتظر نسخه های آینده باشند: “ما می خواهیم جایگاه خود را پیدا کنیم. و ما فکر می کنیم جایگاه خود را پیدا کرده ایم، بنابراین اکنون بیایید با آن تکامل پیدا کنیم و اینکه چگونه این اتفاق می افتد پیچیده تر است، اما به شکلی ارگانیک نیز اتفاق می افتد، مانند لایههای ترس [۲۰۱۶]، افرادی که در استودیو بودند. “خوب، ما قبلاً چند بازی کوچک ساخته بودیم، اما [میتوانیم] تکامل پیدا کنیم.”
اما در حالی که نوار کیفیت قطعاً افزایش یافته است، انتظار نداشته باشید که موفقیت جدید باعث تغییر ناگهانی ژانر شود. Bloober Team برای ایجاد بازی های ترسناک بقای شبح آور مجهز شده است، وضعیتی که قرار است ادامه یابد. وویسیچ پیجکو، یکی از کارگردانهای این اثر افزود: “ما تیمی را گرد هم آوردیم که عاشق ترس است. بنابراین فکر میکنم، تغییر [به ژانرهای دیگر] برای ما آسان نیست و ما نمیخواهیم.”